. პროექტის სახელი. სკოლა და ქუჩა
2 პროექტის მოკლე აღწერა.მოსწავლეები იმსჯელებენ თუ რა როლს თამაშობს ქუჩა მათი და მათი თანატოლების ცხოვრებაში
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები გაიხსენებენ როგორი იყო ქუჩასთან მათი პირველი შეხვედრა. შეექმნათ თუ არა ამ დროს რაიმე პრობლემა. შეძლეს თუ არა პრობლემის მოგვარება რა შეიძლება დაუპირისპიროთ ძალადობას მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად თითოეული ამზადებს 5 წუთიან პრეზენტაციას
4.მონაწილეთა ასაკი:მე-9 კლასი
5.ვადები ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მოსწავლეები იმსჯელებენ როგორ ესმით გავრცელებული გამოთქმა “ქუჩის ბიჭი“ ცხოვრებასა და ლიტერატურაში. გაიხსენებენ მაგალითებს როგორ აბოროტებს ბავშვს ქუჩაში გაბატონებული “ჯუნგლის კანონი“ როგორ ხდება ადამიანი სასტიკი და რა შველის მას
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება, შეიქმნას: მოსალოდნელი შედეგი იქნება ის, რომ მოსწავლეები გაიმდიდრებენ გამოცდილებას კამათის ხელოვნებაში ისწავლიან როგორ გაითვალისწინონ ზეპირი პრეზენტაციის დროს ჯგუფური განხილვის შედეგები. იმსჯელებენ იმაზე, თუ რა როლს თამაშობს ქუჩა მათი თანატოლების ცხოვრებაში. განსხვავდება თუ არა სხვადასხვა დროისა და თაობის წარმოდგენები ქუჩაზე ერთმანეთისაგან.
8.სარგებელი სხვებისთვის: სარგებელი სხვებისათვის. მოსწავლეები გაიაზრებენ რომ ქუჩისადმი ფრთხილი მიდგომაა საჭირო, მოზარდი არ უნდა ჩაითრიოს ქუჩამ, რადგან ხშირად ქუჩაში ჯუნგლური კანონი მოქმედებს. ჩხუბისა და კამათის დროს ზარალდება ორივე მხარე “ის ვისაც მიუზღავენ და ისიც ვინც სამაგიეროს უხდის.“
9.სამუშაო ენა: ქართული, სომხური
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული, სამოქალაქო განათლება.
12. პროექტის ფასილიტატორი: ვენერა აპევიან
2 პროექტის მოკლე აღწერა.მოსწავლეები იმსჯელებენ თუ რა როლს თამაშობს ქუჩა მათი და მათი თანატოლების ცხოვრებაში
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები გაიხსენებენ როგორი იყო ქუჩასთან მათი პირველი შეხვედრა. შეექმნათ თუ არა ამ დროს რაიმე პრობლემა. შეძლეს თუ არა პრობლემის მოგვარება რა შეიძლება დაუპირისპიროთ ძალადობას მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად თითოეული ამზადებს 5 წუთიან პრეზენტაციას
4.მონაწილეთა ასაკი:მე-9 კლასი
5.ვადები ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მოსწავლეები იმსჯელებენ როგორ ესმით გავრცელებული გამოთქმა “ქუჩის ბიჭი“ ცხოვრებასა და ლიტერატურაში. გაიხსენებენ მაგალითებს როგორ აბოროტებს ბავშვს ქუჩაში გაბატონებული “ჯუნგლის კანონი“ როგორ ხდება ადამიანი სასტიკი და რა შველის მას
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება, შეიქმნას: მოსალოდნელი შედეგი იქნება ის, რომ მოსწავლეები გაიმდიდრებენ გამოცდილებას კამათის ხელოვნებაში ისწავლიან როგორ გაითვალისწინონ ზეპირი პრეზენტაციის დროს ჯგუფური განხილვის შედეგები. იმსჯელებენ იმაზე, თუ რა როლს თამაშობს ქუჩა მათი თანატოლების ცხოვრებაში. განსხვავდება თუ არა სხვადასხვა დროისა და თაობის წარმოდგენები ქუჩაზე ერთმანეთისაგან.
8.სარგებელი სხვებისთვის: სარგებელი სხვებისათვის. მოსწავლეები გაიაზრებენ რომ ქუჩისადმი ფრთხილი მიდგომაა საჭირო, მოზარდი არ უნდა ჩაითრიოს ქუჩამ, რადგან ხშირად ქუჩაში ჯუნგლური კანონი მოქმედებს. ჩხუბისა და კამათის დროს ზარალდება ორივე მხარე “ის ვისაც მიუზღავენ და ისიც ვინც სამაგიეროს უხდის.“
9.სამუშაო ენა: ქართული, სომხური
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული, სამოქალაქო განათლება.
12. პროექტის ფასილიტატორი: ვენერა აპევიან
პროექტის სახელი:საქართველოს მეფეები;
პროექტის მოკლე აღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას აღნიშნული თემის შესახებ, კერძოდ მათ ევალებათ კონკრეტულ მეფეებზე ინფორმაციის მოძიება.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები იკვლევენ და მუშაობენ თუ როდის მოღვაწეობდა მათ მიერ არჩეული მეფეები, ვინ იყვნენ მათი შთამომავლები და წინაპრები, რამდენი წელი მართავდნენ ქვეყანას, რა მოხდა მათი მეფობისას მნიშვნელოვანი. რომელი ომები გადაიხადეს. ასევე აღნიშნულ მასალას თან უნდა დაურთონ თუ ხელმისაწვდომია ფიტო მასალა.
მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი:
ვადები და ხანგრძლივობა: ორი კვირა;
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ინფორმაციის მოძიება, ფოტო მასალის შეგროვება;
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:ფოტო და საინფორმაციო მასალა;
სარგებელი სხვებისათვის: მომავალ თაობას ჩაუნერგოს ისეტივე ძლიერი სიყვარული თავისი სამშობლოსი როგორიც მათ წინაპრებს ჰქონდათ,
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრიც ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმრიასთან კავშირი: ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაეცნობიან და შეისწავლიან ჩვენი ქვეყნის წარსულს; გამოიმუშავებს კომუნიკაციის, მოძიების ურთიერთთანამშრომლობის უნარს.
ელ ფოსტა arevyan.venera@gmail.com
პროექტის მოკლე აღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას აღნიშნული თემის შესახებ, კერძოდ მათ ევალებათ კონკრეტულ მეფეებზე ინფორმაციის მოძიება.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები იკვლევენ და მუშაობენ თუ როდის მოღვაწეობდა მათ მიერ არჩეული მეფეები, ვინ იყვნენ მათი შთამომავლები და წინაპრები, რამდენი წელი მართავდნენ ქვეყანას, რა მოხდა მათი მეფობისას მნიშვნელოვანი. რომელი ომები გადაიხადეს. ასევე აღნიშნულ მასალას თან უნდა დაურთონ თუ ხელმისაწვდომია ფიტო მასალა.
მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი:
ვადები და ხანგრძლივობა: ორი კვირა;
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ინფორმაციის მოძიება, ფოტო მასალის შეგროვება;
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:ფოტო და საინფორმაციო მასალა;
სარგებელი სხვებისათვის: მომავალ თაობას ჩაუნერგოს ისეტივე ძლიერი სიყვარული თავისი სამშობლოსი როგორიც მათ წინაპრებს ჰქონდათ,
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრიც ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმრიასთან კავშირი: ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაეცნობიან და შეისწავლიან ჩვენი ქვეყნის წარსულს; გამოიმუშავებს კომუნიკაციის, მოძიების ურთიერთთანამშრომლობის უნარს.
ელ ფოსტა arevyan.venera@gmail.com
No comments:
Post a Comment